Beoordelingen van Subway Roermond

Recente recensies

4.0
Iris Mulder-Pieters
22 april 2025

Beste medewerkers, Geweldig dankjewel! Wat een verrassingspakket! Groetjes Iris

Maris
30 maart 2025

Toppie!

Karin
19 maart 2025

Snel geregeld en heel lekker. Vriendelijk personeel!

lili
17 oktober 2024

super.

mike :)
2 augustus 2024

jammieee

Parren
12 juli 2024

Flauwe hap

Juultje
5 juli 2024

Als altijd perfect!!

Gijs
5 april 2024

Vriendelijk personeel en goede mop. :)

Gerrie
13 februari 2024

Helaas werken om de hoek broodjes waren al koud helaas

Tarik Cillekens
22 december 2023

Was heel lekker.

DeAdrienne Janssen
14 december 2023

Everything was fresh and delicious! Thank you for changing your online ordering settings to place your order before the day of the event. It really helps!

DeAdrienne Janssen
7 december 2023

The food was fresh and delicious. The only problems that I had were finding the site to place the order. Once I found it, the system would not allow me to place the order the night before I needed it. I had to order the morning of the event. This was very inconvenient as I expected my guests to be at my house in the morning and had other things to setup before they arrived. I placed all of my desired items into the cart so that I could quickly pay and do what I needed around the house, but when I checked it in the morning, the cart was empty. I had to reorder all over again.

Engelen
18 november 2023

Lekker broodje

Paul
15 september 2023

Online 6 cheese and herbs broodjes besteld. 2 hiervan waren droge witte broodjes. Waarschijnlijk om de broodjes van de dag op te maken. En 2 andere broodjes hadden geen saus erop.

sammy
23 augustus 2023

opzich goed gemaakt, maar helaas zat de ice tea green er niet bij, papsi max was normale pepsi, extra was de max besteld ivm dat iemand geen koolhydraten (suiker) mag, toevallig was voor deze person ook een salade besteld en zaten er nacho's op, die ze er dus vanaf moest halen..

Juultje
3 juli 2023

Perfect en super lekker!

Naomi
8 juni 2023

Lekker

Jop
11 april 2023

Al bijna 2 jaar vaste klant maar de kwaliteit neemt helaas de laatste tijd rap af. Met het vergeten van dubbel vlees of foute toppings kan ik leven. Echter zaten deze keer de donut dots onder de broodjes en in een warm houd box, waardoor de donut dots uiteraard compleet gesmolten waren en zat er een lange haar in mn broodje. Met dergelijke stommiteiten komt mijn loyaliteit per direct tot een einde.

Anoniem
12 maart 2023
Jop Roosen
28 februari 2023

Normaal altijd top, deze keer fout broodje ontvangen. Beef terriyaki besteld maar kreeg kip. We bestellen wekelijks bij jullie en normaal gaat alles goed vandaar ook gewoon 4 sterren.

Els Oosterholt
4 februari 2023

Ik vond de website om bwsrelling te plaatsen erg onhandig. Kon bijv niet gemakkelijk van winkelwagen naar volgende bestelling. Ook stond de vega variant van steak niet op kaart en werden kortingen niet verrekend. Jammer! Ik kan me voorstellen dat mensen hierop afhaken. Ik was 20 minuten bezig voor 4 personen! Gelukkig stond bestelling op tijd klaar en werd ik vriendelijk geholpen

Louis
25 januari 2023

Beetje jammer deze keer broodjes koud, geen bon.

Louis
24 januari 2023

lekkere broodjes, bestelling keurig verpakt en op tijd klaar.

Louis
19 januari 2023

Lekkere broodjes, precies op tijd, compleet en netjes verpakt. Helemaal goed!

Louis
18 januari 2023

Lekker, precies op tijd klaar en helemaal compleet.

Louis
17 januari 2023

Lekkere broodjes Helaas werkte het bestellen via de website niet vlekkeloos waardoor de bestelling niet bekend was. Daarom geen 5 sterren.

-
18 november 2022

Verschrikkelijk. Haal hier nooit meer een broodje. Vandaag verkeerde bestelling meegekregen door een systematische fout. In plaats van dat ze een nieuw broodje maken uit klantvriendelijkheid en onmacht, voeren ze een hele discussie en zeggen ze dat het je eigen schuld is. Bah bah. Wat een slechte manager

Chan
20 oktober 2022

Misschien nog iemand bij de kassa bij drukke tijden.

E
24 september 2022

Heerlijk!

Jacqueline Wolters
14 juni 2022

Wij konden op de Subway.com niet terugvinden dat we voor vestiging Roermond, Keulsebaan moeten bestellen op subwayroermond.nl Dus niet erg duidelijk. Zijn toen op het filiaal gaan bestellen omdat het zo dichtbij ligt. Voor de rest was alles goed

Shirly
23 maart 2022

Broodjes waren lekker. Alleen jammer dat op alle broodjes ze de kaas vergeten waren.

Jan
3 februari 2022
Mario
7 januari 2022

Super gemakkelijk te bestellen.

Ro
19 oktober 2021

De Sub’s waren weer lekker. Ook zeker een aanrader als je opzoek bent naar een glutenvrije Sub!

Ro
7 september 2021

Vanmiddag een bestelling geplaatst. Bij aankomst bleek het filiaal wegens omstandigheden dicht te zijn. Ik ben blij dat ik niet al online betaald had. Het zou fijn als ze online via de bestelpagina medegedeeld hadden dat ze gesloten zijn wegens omstandigheden.. Normaal gesproken een fijn filiaal en vriendelijk personeel. Dat moet ook zeker gezegd worden.

Jop Roosen
6 juli 2021

Weer 5 sterren zoals iedere week, wel wil ik vermelden dat er deze keer geen dubbel vlees en kaas op zat, was wel besteld.

Jop roosen
27 mei 2021

Wederom heerlijk! Staat op tijd klaar.

Marvin
11 april 2021

Hoi ik werk bij Faurencia en ik had broodtje online besteld en mijn broodtje was gewoon nog niet klaar, terwijl ik op de opmerking had gezegd dat ik 10 uur pauze heb en zou graag om 10 uur gelijk me broodtje eten, want ik heb niet veel tijd ik heb maar half uurtje pauze ik vind die medewerker heel slecht. Ik had zaterdag ochtend ook broodtje besteld en mijn bestelling stond gewoon klaar toen ik aankwam. !! Ze heet flour die medewerker van vandaag

Linda
10 april 2021

Super lekker! En de verse koekjes waren een topper

Jop Roosen
11 maart 2021

Ligt altijd netjes klaar. 2 tips. 1 als iets niet op voorraad is, bel dan even voor een alternatief. 2 duidelijk aangeven dat flesjes drinken zelf gepakt moeten worden bij ophalen. Ik had verwacht dat het flesje drinken in de tas zou zitten, helaas was dat niet het geval En had ik dus 2 keer geen drinken bij mijn eten. Vandaag dit aangekaart en kreeg te horen dat ik dit zelf uit de koeling kan pakken. Was mij niet bekend.

Bart
28 januari 2021

Bestelling was tip top in orde!

Pascal
9 januari 2021

Eten was goed, verbaasde me alleen dat men gewoon in de zaak kon bestellen? Ik dacht dat dat juist niet mocht? Waar ik dus ook op moest wachten.... Persoonlijk maakt het me niet uit, maar vindt het niet echt fair t.o.v. andere Horeca zaken...

Bart
10 december 2020

Mijn bestelling was perfect op tijd klaar. Heel goed en lekker!