Beoordelingen van Subway Roermond
Recente recensies
Iris Mulder-Pieters
Beste medewerkers, Geweldig dankjewel! Wat een verrassingspakket! Groetjes Iris
Maris
Toppie!
Karin
Snel geregeld en heel lekker. Vriendelijk personeel!
lili
super.
mike :)
jammieee
Parren
Flauwe hap
Juultje
Als altijd perfect!!
Gijs
Vriendelijk personeel en goede mop. :)
Gerrie
Helaas werken om de hoek broodjes waren al koud helaas
Tarik Cillekens
Was heel lekker.
DeAdrienne Janssen
Everything was fresh and delicious! Thank you for changing your online ordering settings to place your order before the day of the event. It really helps!
DeAdrienne Janssen
The food was fresh and delicious. The only problems that I had were finding the site to place the order. Once I found it, the system would not allow me to place the order the night before I needed it. I had to order the morning of the event. This was very inconvenient as I expected my guests to be at my house in the morning and had other things to setup before they arrived. I placed all of my desired items into the cart so that I could quickly pay and do what I needed around the house, but when I checked it in the morning, the cart was empty. I had to reorder all over again.
Engelen
Lekker broodje
Paul
Online 6 cheese and herbs broodjes besteld. 2 hiervan waren droge witte broodjes. Waarschijnlijk om de broodjes van de dag op te maken. En 2 andere broodjes hadden geen saus erop.
sammy
opzich goed gemaakt, maar helaas zat de ice tea green er niet bij, papsi max was normale pepsi, extra was de max besteld ivm dat iemand geen koolhydraten (suiker) mag, toevallig was voor deze person ook een salade besteld en zaten er nacho's op, die ze er dus vanaf moest halen..
Juultje
Perfect en super lekker!
Naomi
Lekker
Jop
Al bijna 2 jaar vaste klant maar de kwaliteit neemt helaas de laatste tijd rap af. Met het vergeten van dubbel vlees of foute toppings kan ik leven. Echter zaten deze keer de donut dots onder de broodjes en in een warm houd box, waardoor de donut dots uiteraard compleet gesmolten waren en zat er een lange haar in mn broodje. Met dergelijke stommiteiten komt mijn loyaliteit per direct tot een einde.
Anoniem
Jop Roosen
Normaal altijd top, deze keer fout broodje ontvangen. Beef terriyaki besteld maar kreeg kip. We bestellen wekelijks bij jullie en normaal gaat alles goed vandaar ook gewoon 4 sterren.
Els Oosterholt
Ik vond de website om bwsrelling te plaatsen erg onhandig. Kon bijv niet gemakkelijk van winkelwagen naar volgende bestelling. Ook stond de vega variant van steak niet op kaart en werden kortingen niet verrekend. Jammer! Ik kan me voorstellen dat mensen hierop afhaken. Ik was 20 minuten bezig voor 4 personen! Gelukkig stond bestelling op tijd klaar en werd ik vriendelijk geholpen
Louis
Beetje jammer deze keer broodjes koud, geen bon.
Louis
lekkere broodjes, bestelling keurig verpakt en op tijd klaar.
Louis
Lekkere broodjes, precies op tijd, compleet en netjes verpakt. Helemaal goed!
Louis
Lekker, precies op tijd klaar en helemaal compleet.
Louis
Lekkere broodjes Helaas werkte het bestellen via de website niet vlekkeloos waardoor de bestelling niet bekend was. Daarom geen 5 sterren.
-
Verschrikkelijk. Haal hier nooit meer een broodje. Vandaag verkeerde bestelling meegekregen door een systematische fout. In plaats van dat ze een nieuw broodje maken uit klantvriendelijkheid en onmacht, voeren ze een hele discussie en zeggen ze dat het je eigen schuld is. Bah bah. Wat een slechte manager
Chan
Misschien nog iemand bij de kassa bij drukke tijden.
E
Heerlijk!
Jacqueline Wolters
Wij konden op de Subway.com niet terugvinden dat we voor vestiging Roermond, Keulsebaan moeten bestellen op subwayroermond.nl Dus niet erg duidelijk. Zijn toen op het filiaal gaan bestellen omdat het zo dichtbij ligt. Voor de rest was alles goed
Shirly
Broodjes waren lekker. Alleen jammer dat op alle broodjes ze de kaas vergeten waren.
Jan
Mario
Super gemakkelijk te bestellen.
Ro
De Sub’s waren weer lekker. Ook zeker een aanrader als je opzoek bent naar een glutenvrije Sub!
Ro
Vanmiddag een bestelling geplaatst. Bij aankomst bleek het filiaal wegens omstandigheden dicht te zijn. Ik ben blij dat ik niet al online betaald had. Het zou fijn als ze online via de bestelpagina medegedeeld hadden dat ze gesloten zijn wegens omstandigheden.. Normaal gesproken een fijn filiaal en vriendelijk personeel. Dat moet ook zeker gezegd worden.
Jop Roosen
Weer 5 sterren zoals iedere week, wel wil ik vermelden dat er deze keer geen dubbel vlees en kaas op zat, was wel besteld.
Jop roosen
Wederom heerlijk! Staat op tijd klaar.
Marvin
Hoi ik werk bij Faurencia en ik had broodtje online besteld en mijn broodtje was gewoon nog niet klaar, terwijl ik op de opmerking had gezegd dat ik 10 uur pauze heb en zou graag om 10 uur gelijk me broodtje eten, want ik heb niet veel tijd ik heb maar half uurtje pauze ik vind die medewerker heel slecht. Ik had zaterdag ochtend ook broodtje besteld en mijn bestelling stond gewoon klaar toen ik aankwam. !! Ze heet flour die medewerker van vandaag
Linda
Super lekker! En de verse koekjes waren een topper
Jop Roosen
Ligt altijd netjes klaar. 2 tips. 1 als iets niet op voorraad is, bel dan even voor een alternatief. 2 duidelijk aangeven dat flesjes drinken zelf gepakt moeten worden bij ophalen. Ik had verwacht dat het flesje drinken in de tas zou zitten, helaas was dat niet het geval En had ik dus 2 keer geen drinken bij mijn eten. Vandaag dit aangekaart en kreeg te horen dat ik dit zelf uit de koeling kan pakken. Was mij niet bekend.
Bart
Bestelling was tip top in orde!
Pascal
Eten was goed, verbaasde me alleen dat men gewoon in de zaak kon bestellen? Ik dacht dat dat juist niet mocht? Waar ik dus ook op moest wachten.... Persoonlijk maakt het me niet uit, maar vindt het niet echt fair t.o.v. andere Horeca zaken...
Bart
Mijn bestelling was perfect op tijd klaar. Heel goed en lekker!